Firma otwarta na dialog!
Co piąty ankietowany deklaruje, że informacje z mediów społecznościowych są ważniejsze od przekazywanych przez media tradycyjne. (...)Co więcej chętnie dzielą się pozytywnymi i negatywnymi doświadczeniami z markami i produktami – robi tak aż ¾ ankietowanych. (...) Większość osób decyduje się na interakcję z markami w serwisach społecznościowych ze względu na sympatię jaką darzą dany produkt (robi tak, aż 72% ankietowanych). Wśród kolejnych powodów znalazły się konkursy i promocje (42%), bezpośrednie zaproszenie od firmy lub marki (37%) oraz ciekawość (36%). Od marek konsumenci oczekują przede wszystkim specjalnych ofert i promocji (63%), a w dalszej kolejności unikatowych, niepublikowanych nigdzie indziej informacji i aktualności z życia danej firmy czy marki.”
– z raportu EURO RSCG Wordwide.
Budujemy nowoczesny wizerunek firmy otwartej na nowości i dialog z klientem. Prowadzimy kompleksowe działania na takich portalach jak facebook, twitter, blip, nasza-klasa.
Oferujemy pomoc w:
- założeniu konta w serwisie społecznościowym
- opiekę i prowadzenie konta
- prowadzenie kampanii reklamowych
- organizację i promocję konkursów
- monitorowanie opinii o marce